wtorek, 10 listopada 2015

Wracam z(niekoniecznie) głośnym wybuchem!

Tęskniliście za mną? Pewnie nie bardzo, ale mniejsza z tym bo ja za Wami bardzo. I chciałbym przeprosić Was wszystkich za tak długą nieobecność :/. Niestety lenistwo, nauka i siła wyższa( ale głównie lenistwo) zrobiły swoje i prawie miesiąc tu nie zaglądałem. Jednak wracam ze zdwojoną siłą i mam nadzieję, że wybaczycie mi za takie olewanie. Kolejne posty pojawią się niedługo(ale nie aż tak niedługo ponieważ chciałbym jednego dnia wstawić wszystkie trzy zaległe posty: Mary, Kiss, Cliff  TAG do któego nominowała mnie wspaniała Kitty z Biblioteczki ciekawych książek, Liebster blog award do którego nominowała mnie równie świetna Ola z bloga Nieuleczalny książkoholizm, oraz książkowe podsumowanie Sierpnia). Jeszcze raz dziękuję Wam za wyrozumiałość. No i za to że jest was już dziesiątka! Ktoś mółby powiedzieć że to mało jednak ja cieszę się z każdego z Was :). Do usłszenia :D

7 komentarzy:

  1. Nikt nie tęsknił? Ja tęskniłam i cieszę się, że wróciłeś! Wiem, co to za ból, kiedy nauczyciele przytłaczają ilością zadanych ćwiczeń czy kartkówkami, których by się naprawdę nikt nie spodziewał... a blog odchodzi na dalszy plan. Chyba siła wyższa to najlepsze określenie, ale wiadomo, że nie można zawalić nauki dla internetowego zakątka. Pamiętaj, że to pasja, a nie obowiązek, ja wychodzę z tego założenia i coś tam od czasu do czasu przeczytam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową recenzję, gratuluję sukcesów na blogu (choć to nie najważniejsze, liczą się nie liczby, a faktyczni czytelnicy. ja na przykład ostatnio zdobyłam 118 obserwatorów, a statystki wejść takie same jak miałam 50) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju jak miło to słyszeć <3. Dziękuje bardzo za wsparcie.
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Wreszcie! Czekałam! Trwałam! I jest! Dobrze, że wróciłeś :D Już myślałam, że dopadł Cię mój symptom ;) Czekam na nowe posty :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jesteś! Brakowało nam Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :D i postaram się Was na przyszłość już nie opuszczać!

      Usuń
  4. Oczywiście, że tęskniliśmy. :) Chociaż chyba każdy rozumie problem zarówno z lenistwem, jak i szkołą. Czekam na nowe posty, chętnie przeczytam je zamiast wciąż się uczyć. ;) Gratuluję powiększającego się grona czytelników!

    OdpowiedzUsuń