niedziela, 15 listopada 2015

Liebster Blog Award

Postów nie było przez dłuuuuugi czas, i wiem że w zamian powinienem zaserwować Wam jakąś obszerną recenzję, niestety Październik był dla mnie miesiącem porażki także na razie postaram się wyrobić z zaległymi tagami i postami okołoksiążkowymi. Dzisiaj wykonam Liebster blog award do którego nominowała mnie Ola(<3)! Nie przedłużając, zaczynajmy!

1. Jaki jest twój ulubiony napój?
Zdecydowanie jestem podręcznikowym przykładem pijacza Herbacianego niepospolitego dla którego picie herbat z torebki jest grzechem niewybaczalnym. Dlatego wybiorę właśnie Herbatę zaparzaną "z liści". 

2.Książka którą kiedyś uwielbiałeś, a teraz nie lubisz?
To naprawdę TRUDNE pytanie. Jestem tym typem czytelnika, który rzadko kiedy czyta książki ponownie, przez co z reguły również rzadko kiedy zmieniam o nich zdanie. Po dłuższym zastanowieniu wybiorę chyba "Księgowir" Paula Glennona, który kiedyś był dla mnie wielkim literackim WOW a teraz jest jedynie naiwną historyjką z irytującym bohaterem

3.Ile książek masz w swojej biblioteczce?
Kurczę, to pytanie przyniesie mi wstyd. Bo tych książek mam w porównaniu do większości ksiązkoholików BARDZO mało. Tylko sześćdziesiąt jeden. Do tego około dwudziestu książek dziecięcych i/lub dla młodszego czytelnika wyniesionych niedawno na strych przy "przemeblowywaniu" mojej półeczki. 

4.Jaki jest twój ulubiony film?
Sztuka filmowa nigdy do mnie nie przemawiała( sorry Holywood, wolę seriale), także rzadko je oglądam, a jeszcze rzadziej lubię. Za to swojego faworyta zdecydowanie mam. Przegenialny horror psychologiczny, nie straszącyw klasyczny sposób, ale cały czas trzymający w napięciu i niepokojącej atmosferze. Mój głos nie mógłby być przeznaczony na pozycję inną niż "Babadook" <3

5.Jaki jest twój ulubiony wiersz?
Ummmm... Co to byłby za post na moim blogu bez wspomnienia "Alicji w Krainie Czarów" i twórczości Lewisa Carolla? Żaden. Dlatego tutaj wybiorę "Jabberwockiego"<3

6.Jakich języków się uczysz?
Uczę się Angielskiego, który jest jednym z moich ulubionych przedmiotów szkolnych( przedmiotów, nie nauczycieli, w sumie mój aktualny nauczyciel jest... no cóż niezbyt sympatyczny). Z języków szkolnych jest jeszcze Niemiecki będący jedynym językiem którego nie jestem w stanie w ogóle opanować. W podstawówce uczyłem się również Francuskiego który uwielbiałem i żałuję, że nie mam możliwości kontynuowania nauki go. Uczę się również Japońskiego, jednak jako kompletny samouk. Porozumiem się w podstawowych sprawach, jednak biegły,(jeszcze!) w nim nie jestem.

7.Komu zadedykowałbyś swoją książkę?
NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA. Znając mnie, i mój tor myślenia pewnie na początku książki umieściłbym coś w stylu "Wszystkim którzy sięgają po tą książkę i zapewniają mi pieniązki ze sprzedaży i dają mi motywacje do dalszej pracy"

8.Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Nie tylko wierzę, ale stosuję. Tak właściwie większość osób z którymi jestem naprawdę blisko to właśnie dziewczyny. W gruncie rzeczy mam tylko jednego przyjaciela płci męskiej. Tak więc no... dziewczyny jesteście super, i wy chłopaki też! Nie ograniczajcie się w przyjaźni.

9.Co byś zrobił gdybyś spotkał swojego idola?
Um, zapomniałbym języka w gębie. Ludzie których podziwiam wzbudzają we mnie pewne onieśmielanie. Albo podekscytowałbym się jak jedenastolatka na koncercie Five seconds of summer.

10.Ulubiona książka z dzieciństwa?
Pippi pończoszanka, Pan Kuleczka i...sami na pewno wiecie co. Książka którą muszę wspomnieć w każdym poście. Oczywiście Alicja w Krainie Czarów!

11.Co sądzisz o moim(Oli) blogu?
Pffffst jest beznadziejny, okropny a posty na nim trzymają żenującą niski poziom. A tak całkiem serio to kocham. Uważam że Robisz świetną robotę, i nigdy nie powinnaś przestawać c:!

OK ja już odpowiedziałem, teraz czas na moje pytania. NIECH PÓJDĄ W ŚWIAT!

1.Co uważasz w sobie za najciekawsze?
2.Jakie cechy powinna mieć według ciebie idealna książka?
3.(UWAGA pytanie z natury psychologicznych) Stoisz na torach. Z naprzeciwka jedzie pociąg. Tory rozchodzą się na trzy strony. Na jednej z nich stoi Twoja ukochana osoba( rodzic, rodzeństwo, mąż/żona), na drugiej 15 nieznanych Ci osób a na trzeciej Ty. Ciągnąc za dźwignię możesz uratować dwie osoby/ grupy. Ciągniesz w lewo- pociąg zabij twoją ukochaną osobę, w prawo- umiera piętnaście nieznanych ci osób, nie robisz nic- umierasz Ty. Co zrobisz i dlaczego?

4.Podaj trzy dowolne fakty o Sobie
5.Gdybyś mógł/mogła zmienić swój charakter jaką cechę  byś zmienił/a?
6.Gdybyś mógł/a żyć w dowolnym uniwersum(nie tylko książkowym), jakie byś wybrał/a?
7.Jaką cechę najbardziej lubisz w ludziach?
8.Posiadasz kocią czy psią osobowość?

9.Jaka jest twoja ulubiona forma kultury nie wliczając książek?
10. Jesteś typem powolnego czytelnika czy książkowego pożeracza?
11.Gdybyś mógł/mogła do końca życia czytać tylko i wyłącznie swoją ulubioną pozycję, bądź do końca życia móc czytać ile i jakich książek chcesz, ale za każdym razem trafiać na pozycje mierne co byś wybrał/a?

A nominuję
Kitty z bloga Biblioteczka ciekawych książek( wiem, że już wiele razy Byłaś nominowana, ale hej nigdy za wiele LBA :D)
Julię ze Świat bez książek to nie miejsce do życia
Oliwię z bloga Książki są lustrem(...)

Taka krótka lista nominacji dzisiaj :D. Do następnego!

2 komentarze:

  1. Nigdy za wiele LBA :P Dziękuję ci za kolejną nominację :D
    Hm, ja nie wierzę w damsko-męską przyjaźń :D Ale mam do tego swoje powody. Choć cóż, lepiej dogaduję się z chłopakami, to jednak to tylko kumple.
    Ooo, jak mogłeś mi to zrobić w pytaniu 4? :D Ja serio nie mam żadnych rzeczy jakie mogłabym chcieć ukryć, na blogu już i tak dużo o sobie mówię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację przyjacielu :* Dzięki Tobie na moim blogu może coś się poruszy :P

    OdpowiedzUsuń